HTML

rozmaring és levendula illat

mit rejteget a bozót, gyáva szívű habozót túl járok csepp eszeden, s a fejedet leszedem

Friss topikok

Archívum

2010.01.12. 20:13 kalimedenceblog

elindultam

ha el nem akadok a sok virtuális felületben, akkor rendszeresen fogok írni mindarról, amit a környéken látok, arról gondolok. Tél van, keveset vagyok lent a kis házamban, mégis sok-sok élmény ér így is. Fotózni hívnak február elejére a téli esték előadásaira. Tavaly Mexikóról mutattam be diákat a zsúfolt művházban, ami persze nem az én érdemem volt, főképp mert az első sorban ott ült a polgármester az egész családjával. 

Néha olyanok vagyunk, mint egy exponenciális görbe, közeledünk, közeledünk, de sose érjük el azt, amit igazán akarunk. Pakolászok és olyan dolgokat találok, melyeket valaha megfogadtam, hogy előveszek, elolvasok, megvarrok... és eltelt 12 év. Ki kell dobni a szemétbe, mert nemcsak a  szekrényben foglal helyet, de a lelkünkben is. 

Szóval azért nyitottam ezt a blogot, hogy aktuális gondolatokkal egészítsem ki a balatonfelvidek honlapot. Sok-sok információt, érdekességet gyűjtöttem össze a zelmúlt években, ezeket rendszerezem és frissítem majdan. 

Nagyon készülök az áprilisi futónapra (április 17), ahol a tavalyi 50 induló helyett 120 a saját elvárásom, és szeretnék magam is helyt állni.

 

folyt. addig is balatonfelvidek.5mp.eu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalimedence.blog.hu/api/trackback/id/tr141667505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása